www.trendmagazin.cz - Nenechte se zatáhnout do cizích dluhů

09.07.2011 09:45

Možná to znáte z vlastní zkušenosti. Lidé, kteří peníze evidentně mají, je příliš nepůjčují a ti, kteří vychází jen tak tak, se s vámi podělí i o to málo. Občas nabídnou i to, co nemají. Stejně jako pan Roman z Ústní nad Labem.

Nejlepší kamarád

Pan Roman neváhal ani chvíli, když se dozvěděl, že jeho kamarád má finanční problémy, sám se nabídl, že mu půjčí. Sice ho trochu zarazilo, že dluhy kamaráda se vyšplhaly na sto padesát tisíc, nicméně se rozhodl, že ho v tom nenechá. A to přesto, že si sám musel zhruba sto tisíc vypůjčit na své jméno – část v bance a část peněz si vybral z kreditky.

„Vůbec mě nenapadlo, s kamarádem sepsat nějakou smlouvu, znali jsme se přece odmalička, bydlí kousek ode mne, tak proč ty formality. To jsem ještě netušil, co se bude dít.“ Líčí svůj smutný příběh pan Roman. „Kamarád mi vrátil jen 3.000 Kč a dál se mu platit nechtělo, tak jednoduše přestal. Telefony nebere, na ulici se mi vyhýbá, a když už se potkáme, tak půjčku zapírá. Půjčené peníze bohužel musím zaplatit ze svého, a to včetně vysokých úroků, na které jsem dopředu vůbec nepomyslel.“ Stěžuje si Roman a zoufale hledá pomoc u právníků – bohužel pozdě.

 

více na: www.trendmagazin.cz/zajimavosti/nenechte-se-zatahnout-do-cizich-dluhu