Dobrý den. Dne 21.2.2012 jsem si dohodla koupi sportovního kočárku přes server spechato.cz. Paní byla velice milá, po výměně osobních údajů jsem jí zaslala částku 2000,-Kč na její účet. Peníze jí byly připsány až 24.2. Psala, že odpoledne, jakmile dorazí z práce, kočárek pošle prostřednictvím České pošty. O víkendu se vůbec neozvala a když jsem se jí pokoušela dovolat, operátor hlásil_ volaný je momentálně nedostupný. A to trvá už týden. Když jsem jí začala psát, co se děje a jestli kočárek poslala, dušovala se, že ano a že v nejbližších dnech musí dorazit. Ovšem číslo podacího lístku mi nesdělila ani po výzvě. Telefon je stále vypnutý, na maily už 2 dny neodpovídá. Na daném serveru inzeruje další věci, tak jsem napsala na spechato.cz, že jsem se asi stala obětí podvodu a jestli mi nemůžou říct, jak mám dále pokračovat. Každý den obvolávám pošty a depa, jestli tam náhodou není balík na moje jméno. Nic. Paní nedpovídá, a já začínám být zoufalá. Je možné, že je chyba v poště, ale proč se mnou prodávající nekomunikuje a nezvedá telefon? Víc jak podivné! Psala jsem jí už několik mailů. A stále nic. Prosím poraďte, co mám dělat? Zajímalo by mě, jestli se dají ty peníze dostat zpět přes banku, když znám číslo účtu. Děkuji za odpověď.
Lenka
Datum: 01.03.2012