Datum: 01.03.2012

Vložil: Lenka Š.

Titulek: Podvedli mě po nákupu přes internet

Dobrý den. Dne 21.2.2012 jsem si dohodla koupi sportovního kočárku přes server spechato.cz. Paní byla velice milá, po výměně osobních údajů jsem jí zaslala částku 2000,-Kč na její účet. Peníze jí byly připsány až 24.2. Psala, že odpoledne, jakmile dorazí z práce, kočárek pošle prostřednictvím České pošty. O víkendu se vůbec neozvala a když jsem se jí pokoušela dovolat, operátor hlásil_ volaný je momentálně nedostupný. A to trvá už týden. Když jsem jí začala psát, co se děje a jestli kočárek poslala, dušovala se, že ano a že v nejbližších dnech musí dorazit. Ovšem číslo podacího lístku mi nesdělila ani po výzvě. Telefon je stále vypnutý, na maily už 2 dny neodpovídá. Na daném serveru inzeruje další věci, tak jsem napsala na spechato.cz, že jsem se asi stala obětí podvodu a jestli mi nemůžou říct, jak mám dále pokračovat. Každý den obvolávám pošty a depa, jestli tam náhodou není balík na moje jméno. Nic. Paní nedpovídá, a já začínám být zoufalá. Je možné, že je chyba v poště, ale proč se mnou prodávající nekomunikuje a nezvedá telefon? Víc jak podivné! Psala jsem jí už několik mailů. A stále nic. Prosím poraďte, co mám dělat? Zajímalo by mě, jestli se dají ty peníze dostat zpět přes banku, když znám číslo účtu. Děkuji za odpověď.
Lenka

Přidat nový příspěvek